
På Shopping night för några veckor sedan så handlade jag de här nya kläderna, en skjorta, tröja och ett par jeans från Gina Tricot. Jag älskar dom där Molly-jeansen eller jeggings som de egentligen är. Underbara och sköna att ha på sig, höga i midjan också vilket är ett måste för mig.

På Twilfit så har jag inte handlat tidigare, men det är en riktigt mysig underklädesbutik så det kommer jag nog att göra i framtiden när jag ska köpa nya underkläder.

Här är den, den mysigaste bh:n jag haft på mig någonsin! Jag passade på att skaffa ett par nya tights och trosor då det var 20% rabatt på allt och jag hade ett presentkort på 399 kr som jag vunnit i en julkalendertävling.

Handlade man för över 1000 kr så fick man en goodiebag och innehållet var bra även om popcornen var riktigt vidriga.







Det här är några matbilder från förra veckan. Tacogratäng (gratis från Findus!) med riven