Jag är fruktansvärt nördig och älskar spel som Zelda (har alla från Ocarina of Time – de äldre gick inte hem hos mig tyvärr) så då skulle jag givetvis ha den fina N3DS som kom i svart och guld med triforce-emblemet. Samt en Wii-mote i guld med samma emblem. Jag älskar när de gör såna här fina limited editions och att de släpps i Sverige.
Men på tal om Nintendo och Sverige… När ska Sverige få ta del av Club Nintendo (Europa)? Så trist att inte kunna samla stjärnor och få hem prylar. Vem är stoppklossen i dramat?
Nog om det. Nu ska jag ta och vila mig lite innan jag tar tag i årets julklappsinslagning. Har en del att göra…














Eller riktigt sent om vi ska se till fotbadet som jag “fick” av Walle i julklapp, julen 2010 – men först nu fick hem. Jag har tills nu använt en plastlåda som fotbad – ungefär en gång i veckan (bryr mig om mina fossingar!) och jag kör en riktig fotbehandling med salt i vattnet, peeling, fotfilning och mjukgörande krämer. Brukar kombinera det med en ansiktsmask och hårinpackning också om jag orkar. Synd att min bastu inte fungerar just nu, då hade hemma-spa-upplevelsen varit komplett 🙂
Sen i måndags så har paketen ramlat in. Två från Hobby Search med en liten nendoroid, en fin kudde och en gundam figur som jag ska bygga ihop snart. Sen fick jag ett från Okaeri.se med figman på bilden, ett från Clas Ohlsson med min uppblåsbara båt och en mobilladdare, sen hade jag vunnit en pocketbok och fått flera av de “gratis” föremål som jag skickat in streckkoder för att få. Jag har fått mitt kylskåp också. Det kommer fler bilder på allt snart. 😀
Har tagit och sorterat lite i hyllan vid tv:n inne i nya tv/spel-rummet. Nu står mina spel och blu-ray-filmer framme istället för att ligga i lådor, sen slängde jag fram mina steelbooks och specialutgåvor (de som inte gick att lägga ner i plastfickor när jag tog bort alla mina keepcase-fodral.) All manga på de tre översta hyllplanen fick stå kvar i brist på utrymme.
Lite av min manga-samling, mina Wii- samt PS3-spel.
Mina blu-ray filmer plus alla plåtboxar och steelbooks jag äger.
DVD-boxar och annat smått och gott. Älskar min söta Saw Billy-figur på sin röda trehjuling. Läskig liten rackare 🙂
På mina bokhyllor med glasdörrar så står nu alla mina större boxar och utgåvor.
